Heb je een klacht?
Wij willen natuurlijk altijd dat onze klanten tevreden zijn en doen er alles aan om dit te bereiken. Helaas zal het ons soms niet mogelijk zijn je direct tevreden te stellen. Wanneer je ontevreden bent over onze producten of service, kun je een klacht indienen. We zullen er dan alles aan doen om je in tweede instantie wel naar tevredenheid te helpen.
Ik heb een klacht, wat nu?
- Wij stellen het op prijs als je contact met ons opneemt om je klacht te bespreken. We zijn bereikbaar op werkdagen via de telefoon, e-mail, Facebook of chat. Telefonisch zijn we op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 & 17.00 uur. We zullen binnen 5 werkdagen inhoudelijk op je klacht terugkomen.
- Stuur je liever een brief? Dit is ook mogelijk. Een brief kan worden gestuurd naar het volgende adres.
.
Infraroodpaneel BV
Jacob Van Lennepkade 155 H
1054 ZL Amsterdam
Email: info@infraroodpaneel.nl
Telefoon: +31 854012777